02 юли 2008

Не е трудно

Толкова ли е трдно да разбереш другите? Да се замислиш, че някой може да направи нещо и НЕ заради теб. Че може да го прави заради себе си. Да му е писнало от всичко такова, каквото е. Да иска да промени всичко. Да иска да промени себе си. Да иска да остане за малко БЕЗ теб. И не защото не те обича, не защото не иска да е с теб. Защото иска да е насаме със себе си.

Ти НЕ винаги си най-важния, НЕ винаги всичко се случва заради ТЕБ. Понякога АЗ съм най-важния. Понякога АЗ правя нещо заради себе си. Оставам насаме със себе си, за да мисля за нещата от живота или просто за да си спя следобеда на отворен прозорец и включен компютър. Защото АЗ искам така. ОК?

Толкова ли е трудно да говориш? Да попиташ в прав текст това, което скаш да попиташ. Не е сложно, никак даже. Не е нужно да го правиш по заобиколни начини. Не е нужно да го правиш чрез друг. Няма нужда от глупави проверки. Защо си мислиш, че така е правилно? Защо всички ТРЯБВА да постъпват така, както би постъпил ти? И толкова ли е трудно да кажеш истината. Толкова ли е трудно да бъдеш честен.Така няма да нараниш другите. Няма да ги караш да страдат. Така няма да страдаш и ТИ. Няма да страдам и АЗ.

Това, че си наранен, значи ли, че трябва да нараняваш и другите? Това най-добрата тактика за защита ли е? И какво като нараниш и другия, после и той ще иска да се защитава ранявайки. И кой ще обича тогава? И кого?

8 коментара:

Анонимен каза...

Нормално. Човекът ранява най-близките си същества, такива, за които му пука, иначе защо да се хаби.
А ранените животни хапят...

ПП:И все пак, на девойките трябва да им се обяснява:D

Boyan Zahariev каза...

Бе, лошото е, че на всички трябва да се обяснява: не само на девойките, ами и на младежите, и на по-възрастните дами и господа. Изобщо, май е наистина трудно за повечето хора.

P.S. Дано се засичаме наесен по коридорите на ФЖМК, па макар и само за една година.

Eli Bakalova каза...

Боби, няма да питам нищо - само кажи кого трябва да набия. И не казвай, че трябва да бия теб. Ти не си за бой. Ти си за гушкане и обичане.
Но, тъй като, както знаем, аз съм четвърти курс (какъв ти четвърти, завърших вече!), а ти си едва втори (хихихи), съм в правото си да пребия нещастника - дай ми координати и го смятай за свършено.
Чакаме те.

Boyan Zahariev каза...

УеУе, отде толкова злоба у тебе, бе? И ако искаш да знаеш все още не е сигурно дали съм втори курс (в очакване на септември). Тъй че: аз съм трети курс, пък ти си втори (а оспори сега това твърдение). А иначе горното е и за мен, и за теб... и за всички, които понякога се държат егоистично (ако има някой дето не се - да си признае).
Пък ако искаш да набиеш конкретно някой - е, не е един, да кажем, че всеки азбзац е насочен към някой конкретно, а в групичка (абзащите това) към всеки от нас :)
Колко философско стана...

Eli Bakalova каза...

Окей... като не щеш да кажеш имена, става ли да се разберем тъй - аз ще набия някого от моя лист, с презумпцията, че някога се е държал егоистично с някой готин човек като тебе? И после ще се опухам самичка, щото и аз доста често го правя, осъзнавайки, че това не е никак хубаво...
А, в продължение на философската страна на този диалог, мога да ти кажа само "Ближи си сладоледа". От това по-голяма философия, здраве му кажи.

Boyan Zahariev каза...

Е, ти явно си търсиш някой да се сбие с тебе. Ама си харесай някой, дето ще свърши и втората част (демек да те опуха и тебе).
А за философията, сещам се за поне още две "течения": "Хичданетипука" и "Хакуна матата" :)

Eli Bakalova каза...

Не, не, не ме разбра - не си търся да се сбия с някого, а да набия някого. Има разлика. :)
Иначе се сещам и за рецепта, която включва сутрин по 2 лъжички "майнатаму", няколко капки "дремеми" и хапче "Антиозверин". Обикновено помага - т.е. "обикновено" означава "в случаите, когато не се втурвам по улиците с метален бокс и кубинки".
Както и да е. Ако имаш нужда, свирни.

Kraska каза...

Боянче, няма да изтъквам айкидо - уменията си, но все пак, ако имаш нужда... :)
Иначе е трудно, т.с. не е лесно, а знаеш, че сме повече мързеливи и не обичаме да се товарим, да се напрягаме с "излишни" неща...
За теб обаче не се съмнявам, че ще се постараееш... Нито за себе си. Още двама-трима и ще стане лесно :) Просто ще смениш заглавието :) целувки