19 юли 2006

Голямото закъснение

Не съм си забравил паролата!
Просто блогът е "на летен рижим". И си пиша като се сетя или по-скоро когато имам време и не съм прекалено уморен (ех, старост).
И понеже току що написах заглавие от пет думи с три грешки, си дадох малко почивка. Пък и днес съм станал в 5:30 все пак, имам право на 15 минути без изпити.
Нищо ново не се е случило. Просто ходя на стаж и пиша. Вече даже ме пращат на някое събитийце. Общо взето по изпити ходя и гледам как се притесняват всички. И така от сутрин до вечер. А иначе може и в МОН - там е много по-тъпо, но за съжаление казват важни неща, предимно цифри.
Пък в БТА току що чета, че пускат автобус от НДК до Националния исторически музей - за някои не е толкова важно, ама аз се радвам. Вече всяка последна неделя ще си ходя с него до музея.
Днеска срещнах Роси (тя е в БНТ) и Мариана, която освен в "Култура" иска и още някъде, по-сериозно списание, де. А и до любимия Факулет ходих. Инсп. Ичева още е в отпуска, а другите инспектори са си там и отговарят на всички въпроси. Та между другото има изпит за профил Телевизия на 3 октомври (, ама не си записах от колко часа) в 43 зала. Няма да е върху всичко, което сме учили, по-скоро нещо като тест или есе.
Толкова засега!
Утре пак, щото ще има интересни работи.

Няма коментари: