23 юли 2006

Лято е!

Лятно време е, хора!
Именно затова се учудих калко скоро съм писал тук :)
Та днес, след продължителния следобеден сън, продължен от също така дъъълго излежаване и малка бутилка Кока-кола, реших да понаправя нещо за блога си. И, ето. Надявам се, че часовничето ви харесва (ей там, вляво). Позапазих си и малко права (скрооооол надолу и вижте), поне да кажат нещо убаво и за мен в интернет пространството.
А иначе нищо интересно около мен (все пак само два - тпри дни са минали от последния пост), а втия жеги аз съм на лек режим - вися сутрин пред компютъра вкъщи, следобед пред компютъра в редакцията (освен ако няма някое супер скучно събитие, на което да ме изпратят, или пък да вися на летището 40 мин в очакване на децата от Аржентина) и вечер - пак пред компютъра вкъщи. Даже малко следя и блоговете на приятелите от ФЖМК-то, ама тоя мързел ме довършва. Пък във форума на СУ се дразня на н`екви дето се чудят как да препишат на изпитите или да кажат темите от устния на приятелче.
Иначе поработвам малко и за ФСС-то. Един екшън план, или на български plan za dejstvie съм понаписал, ама да видим колко ще им се работи на колегите в септемврийските жеги.
И така, приключвам, защото компютърът съвсем прегря и взе да си затваря и отваря каквото си поиска.
Айде утре пак. (Може би другиден):))

Няма коментари: