11 ноември 2006

"Моето мнение" възкръсва!

Ако този блог беше животно, досега наистина да е умрял поне няколко пъти.

Толкова отдавна не съм писал тук, че вече не занм какво не съм казал. А има толкова много и все интересни работи, които се случиха през последните месеци (ама наистина доста отдавна не съм писал).

Та така, започвам:

- Научих се на наистина много работи в редакцията на "СЕГА" (прекарах тама около 6 месеа с няколко прекъсвания за по 2-3 дена). Страхотен екип, много готини хора, обръщаха ми внимание, показваха ми как се прави, караха ме да чета много допълнително (и затова да имам самочувствието, че знам). Благодарение на стажа си успях да създада някои връзки, а това винаги е от полза.

За съжаление, обаче, ми предстоше един семестър, за който си бях изградил представата, че ще е най-трудния по време на следването ми, и реших, че ще е по-добе да отделям значителна част от времето си за лекции и учене.

- Записах се (и то без особени проблеми) а студент във ІІ курс. И сега се чвствам по-голям, би трябвало да се чувствам и по-умен, но винаги намирам пропуски, а понякога и преподавателите помагот да видя каллко неумен съм всъщност. Очакванията ми за най-натоварения семестър през цялото следване се сбъднаха напълно, даже надвишиха очакванията ми. Програмата е все така нескопосано направена, въпреки това препълнена и не дава възможност за много странични дейности. Още повече ако си в профил "Телевизия" (първият ми успех или + за тази година е, че успях да издържа този доста старнен изпит за "Обувки, хора и улици", при това без да ипитам сериозен страх от камерата) и ти се налага да имаш лекции до 7 или 8 вечерта.

- За мое голямо съжаление, работата на ФСС не потръгна нормално, явно се оказа лош организатор. Въпреки това малко по малко нещата се задвижват и започваме да работим.

1 коментар:

Анонимен каза...

Да, вероятно така че е