06 април 2008

Във Виена... пак

Не ми се пише много, но съм обещал. След кратка почивка, предизвикана от католическия Велиден и прекарана в ортодоксална България, пак се върнах във Виена. Този път реших да си спестя 27 часа път и се возих на самолет. За първи път. И очаквах да е нещто по-притеснително и плашещо и т.н. Пък то не се оказа нищо особено. Само дето оглушаваш за малко. И тъкмо като ми се доспа, взехме че кацнахме, ама както и да е. Пътувах към два часа, пък стигнах един час след излитането. Да живее часовата разлика :)
В общежитието открих първо една купчина вестници, бях забравил за безплатния абонамент, сега поне имам какво да чета :) Открих и един чипс от преди три седмици. Оказа се, че все още не е отровен. Добре че навреме се усетих, че утре (т.е. днес е неделя), та се позапасих с храна от близката Билла.
И това е. После спах, ама много. Оказа се, че наистина има интернет в стаята, много добре. Добре че си въех и кабела от вкъщи, та сега мога да си лежа с лаптопа пред мен, не съм ли мързелив :)
И това е. Днес е неделя, което значи, че тук нищо не работи. Не може да си купиш храна, не може да разгледаш нещо, по улците няма хора, поне не много. Не може и жестник да си купиш, изобщо - пълна скука. Все пак остава възможността за разходка, само да се покаже малко слънце :)
Ако не, пак ще спя, голям съм мързел :)

3 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Bo i tuk chakame slynceto, ama drugo e da go chakash vyv Viena :) Dano si imash edna hubava, slyncheva, topla (ili mai oshte nqma takyv shans), vesela avstriiska sedmica!

Александър Кръстев каза...

А бе защо ти е "жестник", като си имаш безплатен абонамент? А ако не ти се чете, пращай насам. И не си се похвалил за лаптопа. Честито!

:)

Поздрави!

Kraska каза...

eeee, Боянче, искам и аз да мързелувам, ама и аз във Виена :) Това нямаше да го коментирам, ама ми се изплъзна ръката :) хахха. качвам се да коментирам горното, но не със самолет, че и аз много не ги обичам :) Бяла мечка:)