14 май 2011

Понякога дори и аз се ядосвам

Малките неща са много важни. Детайлите изграждат и допълват цялото. Именно затова малките неща много по-лесно ме ядосват.
Като абонат на Глобул не съм получавал нито една фактура през последните четири месеца. Да предположим, че би трябвало да знам колко дължа. В крайна сметка получих писмо, че съм "нередовен платец", така че отидох до един техен офис с желанието да си платя и да прекратя договорът за услуга, която не желая да ползвам и от чието качество съм недоволен. Оказа се, че мобилният оператор сам я е прекратил, за което дори плащам неустойки (по думите на служителката им). Но не това, че не съм си получавал фактурите ме ядоса, нито това, че са ме квалифицирали като "нередовен платец" (на практика съм такъв и то поради факта, че никой не ми е пращал фактури с посочени дължими суми и други такива подробности).
Най-безумното нещо, което за малко да ме изкара и видимо извън релси, беше последвалият въпрос дали използвам услугите на Глобул (това след като съм си платил всички задължения и неустойки, за да се откажа от скъпа и некачествена услуга). Още по-идиотски се почувствах след като обясних, че ползвам услугите на другите два мобилни оператора, а ми обясниха, че досега при Глобул съм ползвал една услуга, но можело да се възползвам и от другите.
Омръзнало ми е да слушам еднакви, добре заучени безмислени кухи фрази, които да чувам във всеки офис на всеки мобилен оператор. Но при положение, че искам да се откажа от услугите им, а се опитват да ме зарибяват с глупави въпроси вече ми идва в повече! И някой път чашата ще прелее и няма да бъда вече любезен!

2 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Какво ще се ядосваш, Бо... направо бой :D

Анонимен каза...

Сори, ама няколко неща не ми станаха съвсем ясни. И придържайки се към второто изречение на блога (под заглавието "Моето мнение"), ще си позволя да коментирам. Първо - 4 месеца не си плащал сметки, защото фактурата не е дошла?!? Ако не си плащаш тока, никой няма да те чака 4 месеца. ха-ха Плюс това да не забравяме, че фактурите не се разнасят от самия мобилен оператор. Така че човешкият фактор не бива да се забравя. Отделно всеки уважаващ себе си модерен и средно-интелигентен човек би следвало да си проверява ф-рата онлайн в профила си в myglobul, вместо да чака хартийката в пощенската кутия, нали така? В кой век живеем, все пак?! Ако пък седнеш да чакаш пощенския гълъб, не нередовен платец, ами не знам какъв ще бъдеш. Така че обяснението - "ми не ми дойде фактурата и затова не платих" е малко тъпо, не мислиш ли? Даже много тъпо, просто се опитвам да не звуча твърде остро. От кое качество на услугата не си доволен? Не споменаваш...Прекъсва ти мрежата, идват некоректни сметки, 3G-то разкача, докато си браузваш през телефончето или...? 'Щото ми е писнало от мрънкачи, дето не могат да си защитят собствената позиция и все друг им е крив. Не, че мобилните оператори са вързали, та чак цъфнали, не, че не се случват издънки или фалове. Ама, както по-горе споменах, това ми изглежда по-скоро като мрънкане (характерна за българина черта), вместо на някакво обосновано, аргументирано твърдение.
Навсякъде се случва човек да попадне на неквалифициран персонал, на грубо поведение или некомпетентен продавач. Ама хайде малко по-интелигентно да разказваме (и по-разбираемо, щото няколко пъти препрочитах, докато заформя в главата си аджеба от какво си толкоз недоволен) като ще го изтипосваме в блог.
Сега си мисля, че явно времето е било на моя страна, щом се захванах да отговарям...:)