11 август 2011

Защото...

Защо не пиша ли? Защото не ми се пише.
Не се обаждам по телефона, защото не ми се говори (а и ме болят ушите след това).
Не ми се четат вестници, защото не ми се четат глупости (липсата на новини през август е прекалена...)
Не ми се слуша радио, защото... по принцип рядко слушам радио.
И телевизия не ми се гледа. Защото вместо информация получавам много реклами (за запек, разстройство, менструални болки и как всеки ден трябвало да имам тампон :).
Вече не ми се седи и пред компютъра, просто защото не ми се седи.
Движими се, ходи ме се пак до Банско, по пътеките на Пирин.
Язди ми се пак кон покрай Бачево.
Липсва ми солената, но чиста и плитка вода на Неа Пермос.
И силуета на Тасос, обвит винаги в мистична мъгла.

Ех, как искам пак да е третата седмица на юли.
Радвам се на дъжда и на студеното време.
Разглеждам малката зелена членска книжка и чисто новата карта на Пирин и ми се въртят разни мисли в главата...

1 коментар:

Анонимен каза...

Важното е да си добре и щаслив. За останалото има време. Поздрави! :)